Aayse123 Hanımlar 35+4 haftalığız ve bugün babaannem karnın aşarı düşmüş doğum yakındır dedi bu durumu yaşayan var mı
Belacivciv Aayse123 O belli olmuyor ki ya bence. Bana da dediler karnın düşmüş doğurursun diye ama 41+0 da doğurdum🤷🏼♀️
Hande1nur Aayse123 benimde aynı 36+4 deyim karnım küçük ve dik hala bana göre,ama bir kaç kişi karnın inmeye başlamış doğum yakın dedi ama bazıları da yok hala dik diyor anlamadım bu işi