Kızlar 39+2 den sesleniyorum size, çok normal kasik agrilariniz yanı sıra göğüs ve bel agrisi bile yaşayabilirsiniz çünkü regl olamıyorsunuz bebeğiniz tutunmaya çalışıyor rahminiz büyümeye başladı azıcık daha sabredin sonra geçiyor bedeniniz bu sürece alışacak keyifli hamilelikler 🙏🏼🌸