Niss1 metroya gidiyorum canım sezer hanıma gayet memnunum ne pahalı ilaçlar yazıyor nede testleri orda yaptırıyor sağlık ocağında yapıyorum detayli da dışarıda pahalı balcalida yaptır dedi bende 12 haftaligim şimdiden randevu al dedi önce kadın doğum alman gerekiyormuş sonra doktora söyleyip detayli için kendi randevu veriyor randevu almadan gidersen ücretli