bircicekannesii Kızlar 10 günlük anneyim sütüm de var ama bebeğim emerken çekiştirip çekiştirip geri ağzına alıyor kafasını sallaya sallaya değişik hareketlerle ağzına alıp çekiştirerek emiyor halbuki sütte var amacı ne yaaaa😓
Melis2015 bircicekannesii bizde aynı 10 günlük ve bizdede aynı şekil çekiştirip kavga eder gibi bı hali var anlamadım bnde oynar gibi kavga eder gibi değişik
Estrella bircicekannesii çok güldürdün beni ‘değişik hareketlerle’😂😂😂😂 gözimdr canlandı . Benim yavru da yapıyor ama o doyunca çekiyor son bi uzatıp bırakıyor 😂😂 bazen de süt istediği tazyikte gelmezse memeyle kavga ediyor bazen de ben kaykılmıs oluyorum memeyi bulamıyor deniyor deniyor ama artık 65 günlük oldu uzmanlastı bu konuda tek seferde löppp buluyor senin anlattıgına göre gaz rahatsızlıgından yapıyor olabilir canım gazını çıkar mutlaka her emzirmeden sonra
Bebekdelisi bircicekannesii gazdır cnm o gazından yapar bigaia öneririm cok faydalı hazırda alıyor artı d vıtamını ve prebriyotik de içinde
bircicekannesii Bide hep akşam saatleri bu saatler yapıyor rutin gibi ve bu saatler hep huysuzlanıyor gece ve gündüz bişey yokken
bircicekannesii Melis2015 Bunaldım resmen ya bi sinirleniyor ki sanırsın beni dövecek alıp alıp bırakıyor mamaya ekstradan başlamamak için duruyorum zor 😪
Melis2015 bircicekannesii mamaya son raddeye kadar başlamayın bence sabırla uğraşın demekki herkeste aynı şeyler oluyor
Deletedmom623737 bircicekannesii bebeğim 3 aylık ara ara yapar hala gaz sancıları başlamış olabilir gaz damlası kullanın ayaklarını karnına doğru çekiştirip sürekli sıkınıyorsa büyük ihtimalle gazı vardır gazı olan bebekte hayatta emmek istemez ve süt ürünlerini de az tüketin sütte laktoz olduğu için bebek kolay sindiremez huzursuzluk yapar
bircicekannesii Estrella Çıkarıyorum valla canım 10 günlükken gaz sıkıntısı başlar mı ileri derece bilmem ama gaz damlasına başlıyım da artmasın en azından daha fazla değil mi
Deletedmom623737 Bebekdelisi bircicekannesii Evet bizde de bi işe yaramadı hurse halvers tavsiye ederim sabah 6 damla aksam 6 damla her gün aynı saatte baya işe yarıyor
bircicekannesii Bebekdelisi Bende biogaia yazdın sandım canım valla ona çok benziyor o zaman ismi tamam canım