Elifcee991 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum 37+3 haftamdayım çok zor geçti bağırdım resmen muayeneden sonra nişanım geldi siz çatı muayenesi oldukdan be zaman sonra doğurdunuz
Deletedmom623737 Elifcee991 çatı muanesi olduktan 1 hafta sonra doğum yaptım ama benim bagıracak kadar canım yanmadı
Htcerdogn Elifcee991 bende bugün oldum 38. Haftamdayım. Acının a sını bile hissetmedim🤷🏼♀️ Sadece parmaklarını sokuyo sonuçta ilişkiye girmekle aynı bence 🤷🏼♀️ Ama benimde bugün nişanım geldi muayneden sonra. Oraya dokunduğu için tetikliyo sanırım.
benimmdunyamm Elifcee991 valla bana 28 haftada yaptı mecburi sancım.oldugu için parmağını soktu kanca gibi yapmıştı elini ama acımadı ilk direk kendimi kasmisim serbest bırak dedi derin nefes aldım bıraktım hiç acımadı
Elifcee991 Deletedmom623737 benim canım çok yandı zaten bir hftadır yalancı sancı çekiyorum kendime anca gelebildim
asiyedgr Elifcee991 bende bugün oldum 37+6 baya acıdı 3 cm acilmam varmış 1 hafta içinde geliyor bebiş dedi