Selam kızlar. Bir kaç gün çok yoğun geçti ve oldukça yoruldum. Yorgunluğumun akşamına hemen kasıklarımda hafif ağrı başladı. Bir iki gün hafif sızı olarak devam etti. Sonrasında olabildiğince dinlendim. Şuan iyiyim ama bu normal mi acaba? Sizlerden de yaşayan oldu mu? Bu arada 14 haftalık gebeyim.