Mine14 Seydaaykut ilk lirrac snralara doğruda bio oil kullandm ikiside çok iyi ama ilk lirrac al karnın çok şiş olmadığndan son aylarda yağ olarak bio oil al bence
Serenay07 Ben ıkısınıde kullanıyorum 26 haftalıgım sımdılık bırsey yok ama hep kullananlar yınede catlıyormus