Arkadaşlar 3, gündür kasık ağrısı basladi normaldir diye önemsemedim dünden beri karnımın küçüldüğünu hissediyorum doktoruma mesaj la anlattım bu gün doktorum da hem gel bakalım dedi gittim doktor ultrason da bakarken geçen hafta kıpır kıpır olan bebeğim gareketsiz olduğunu gördüm doktorda dikkatli bakmaya başladı hocam bebek neden hareketsiz dediğimde kalp atışı var şuan dedi bebek eşinde kanaman var dedi düşük riskin var plasenta kanaması devam ederse bebek düşebilir ilaç verip bir hafta boyunca yatman ve hiç bir iş yapmaman gerekiyor dedi 😥bebek eşi kanaması ilk defa duydum böyle olan varmı lütfen yazarmisiniz 😥