Cansu1- şampuan uni baby kullanıyorum, deterjan Dalin granül sabun kullandım ilk birkaç ay. Sonra üni baby sıvı deterjana geçtim.
Bence en gerekli şeylerden biri reflü yatağı. Kesinlikle çok faydalı.
Güneş kremi yazmisiniz 6. Aydan önce önerilmiyor zaten.
Ateş ölçer çok pahalı bişey almayın çünkü doktorumuz birkaç ayda bir değiştirin durduğu yerde ayarları bozuluyor dedi. Ve kesinlikle koltuk altı ölçer alın.
Emzik biberon biz hiç kullanmadık duruma göre alırdım.
Aynı şekilde bebe yağı ve losyonuda kullanmadım bir doktor görüşü vardı onermiyordu.
Küçük bebeklere serum fizyolojik kullanmak daha doğru, aspiratör konusunu araştırıp alın bir kısım zararları var. Ya da ilerleyen dönemde alabilirsiniz
Bez sleepy,ıslak mendil üni baby var aylara göre onu kullanıyorum