Kızlar bu gün ultrasona gittim ilk kez doktor daha 4 haftalık dedi kan tahlili ver dedi.Sonra cevapları doktoruma gösderdiğimde sende düşük riski var dedi kan tahlili yaptırdım ,kanım iyiydi sadece biraz katılaşmaya meyilliliyi var çok değil oda,birde progesteron hormonu çatmamazlığı var dedi şimdi yarın doktoruma gideceğim ilaç yazması için .Kimler böyle olmuş bu haftada?🥺😥