Vesile0987 endişelenme canım doktorum uykudan bile yorgun uyanırsın demişti bana o zamanlar ve ilk 2-3 ay sersem gibi geçti kusmalarım da vardı. Balayı ayı dedikleri 4-5-6 çok güzel geçti bol bol yiyebildim ve çok enerjiktim sanki hamile değil gibi. Şuan 7nin içindeyim tekrar ağırlaştım daha doğrusu ilk aylara göre sersemlik değil de ağrı olayları çok oluyor. Bende evreler bu şekildeydi.