Geçen ay klomen ve sonrasında çatlatma iğnesi oldum. Bat tarihimden bir gün sonra adet gördüm. Az önce doktora gittim ve öğrendim ki nur topu gibi 2 adet 3,5 mm lik kistlerim olmuş. Bunun üzerine doktor primolut diye bir hap verdi 15. Gün üç tane içeceksin diye. Benzer sorunu yaşayanlar var mı veya bu ilacı kullananlar var mı ?