gamzeozer16 Sevdaaaa123 bugün tam 30 haftalıgızzz 🤦♀️ Heyecan korku bir arada cok hareketli bi kızçemm varr tabikide korkuyorum doğumdan allah kolaylıgını verir herhalde 4 sene sonra aynı heyecanı bidaha yaşamak güzel bişey 😍 sezeryan olucak dogumum bakalım agustosunkaçına gün alıcaz😍
Tanemveannesi_ Sevdaaaa123 Allah nasip ederse bizde bu gece 37. Haftamiza giriyrouz 🥰 son zamanlar kalbin ağzında gibi geziyorsun 🤭 yani aman sancı girdi acaba geliyor mu ? Aman akıntım geldi acaba nişan mi 😅 böyle işte Allah sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin bütün hamilelerle birlikte bizi de kavuştursun inşallah 🧡🤲
Padfoot Sevdaaaa123 ben de bu gece 31 oldum alışveriş tamam ama ne yıkama ne ütü ne oda ne yerleştirme ne sterilizasyon hiçbir şey hazır değil 🫣
Sevdaaaa123 gamzeozer16 benim de 5 yıldan sonra aynı heyecanı yaşıyorum çok şükür ama sanki bunda biraz daha çok heyecan yapıyorum 🤭😂😂
Sevdaaaa123 Tanemveannesi_ Tanemveannesi_ Ayy çok heyecanlı gerçekten rabbim hepinizin kucağna sağ sağlim hayırlısıyla almayı nasip etsin inşallah günler çok hızlı geçiyor 🤭😍🥰🥰😂😂
Tanemveannesi_ Sevdaaaa123 geçmiyor gibi olduğu zamanlarda oluyor tabiki ama 😅 genede arakaya dönüp bakınca hala dün gibi. İnşallah sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim ❤️🤲
Sevdaaaa123 Mine44 Oda hazırlıklarla tatlı telaşla çabucak geçer inşallah düşünmediğim an yok ya her dakka aklımda
Sevdaaaa123 Padfoot Aynen bende valla herşeyi aldım ettim herşey paketli duruyor üst üste daha yıkayıp ütülücem dolaba yerleştircem çanta haZirlıycam büssürü iş
Ocean-blue Bende 30+6 dayım. Ayaklarım çok şişiyor ve hiç halim yok işler bitmiyor. Sağ kasıkta ağrı kramp ve sürekli tuvalet nöbeti. 🥴 Bu arada bebek boy kilo ne oluyor bu hafta yakın zamanda doktora giden var mı?
Sevdaaaa123 Ocean-blue bende çok şiştim ayaklarım ellerim ayakta zaten hiç duramyroum devamlı yatmam gerekiyor doğma kadar yüksek tansiyondan dolayı ☹️27 haftlıken gitmiştim 1300 dü şimdi kaç bilmiyorum hiç 😍😍
Luliveannesi Kızlar aslında bnde 30 haftaligim. Bugün bebeğim önden gittiği için 31 4 oluyorum doğum hangisine göre olacak bide hep önden gidiyor her Dr gidişimde önde bebegim
csmaknc Luliveannesi benim bebişte normalde 30+5 ama 31+5 gözüküyor bende merak ediyorum bazı doktorlar ultrasonda ne gözüküyorsa ona göre doğuma karar veriyormuş bizi 32 de nst için çağırdı ama haftaya dedi ultrasona göre bakmadı