Yengecc Kızlar trombofili paneli yaptrdım bu genim heterozigot çıktı sonucu böyle çıkıpta hiçbirşey kullanmadan sağlıklı gebelik geçiren varmı yoksa kan sulandırıcı kullanmalımıyız doktor gerek görmüyor ama iki kimyasal gebeliğim var
Siyahbeyaz03 Yengecc bendede o gen ayni sekilde doktorum gebelikoncesi coraspin baslatti gebelik olunca kan sulandirici igne kullanacakmisim
Siyahbeyaz03 Yengecc 2 kaybim var 1. Bos gebelik ti kurtaj oldum 3 ay gecti tekrar hamile kaldim 8.hafta da kalbi durdu trombofili paneli yaptirdm birde pcos var zor oluyor:(