Mucizeminnos seherbilgin 2.trimesterda işlem yapılabiliyo diye biliyorum ilk 3 ay ve son 3 ay yapmıyoruz demişti diş hekimi arkadaşım ama yine de doktorunuza danışın yönlendirme yapar gerekli görüldüğü takdirde doktorunuzun onayıyla işlem yapılır zaten geçmiş olsun🌸 geçici çözüm olarakta karanfil yağı iyi geliyomuş
Selothatun seherbilgin 30.haftamda 2 haftaya yakın çektim o diş ağrısını. Antibiyotik ve ağrı kesici ( doktor izniyle) kullandım banamısın demedi. Yine doktorumdan kağıt alıp acil kanal tedavisi ve dolgum yapıldı rahat ettim.
Elif0611 Yazılanların hepsi boş faydasız anlık şeyler git baktır ne gerekiyosa doktorun söyler mesela bende 11 haftada çok çektim kadın doğumdan izinler alındı kanal tedavisi dolgu yapıldı