M_A ben de aynıyım kızım olacak 40 hafatlık olduk iki aydır sol kalçama ağrı giriyor bacağıma doğru sandalyede falan otururken özellikle oluyor ve belimde de 5. ayımdan beri tutukluk var yatakta dönerken işkence gibi kalkarken acı çekiyorum resmen doğumdan sonra geçer diye ümit ediyorum magnezyum da kullandım bu arada faydası olmadı