Herkese merhaba. Döngüm 28 günde bir olur. Polikistik over’im var. Regl’me 12 gün kala, gece 3-4 damla çok açık pembe leke geldi peçeteye ve devamı gelmedi. Genelde hep regl zamanı veya sonrası yerleşme kanaması olduğunu duymuştum ve okumuştum. Bu neyin nesi kızlar? Pko’dan kaynaklı erken yumurtlama olmuş olabilir mi diye düşündüm. Birde midem aşırı yanıyor 2-3 gündür.