Merhaba kızlar 16. Haftadayim ama bugün inanılmaz bir halsizlik hissediyorum 😔 vücudumu yürürken itiyorum adeta 😔 ilk 4 ay böyle geçmemişti normal mi acaba? Bir kaç gün devam ederse doktoruma gitmeyi düşünüyorum. Aranızda böyle hisseden oldu mu bu haftalarda. İlk 3 aydan sonra daha rahat derlerdi🙄