Arkadaşlar birinin beni aydınlatmasını istiyorum 😅 uygulamalarda doğum tarihi yani 40. Hafta 20 ağustos gösteriyor. Ama ben şu an ki haftamın üstünden takvim hesaplaması yapınca 6 Ağustos’ta 40 haftalık oluyorum. Eşim buna göre izin alacak ben hangi tarihi baz almalıyım çözemedim bu arada bebekte şu sıralar 1 hafta önden geliyormuş çok karıştı kafam 🤦♀️🤦♀️🤦♀️