Nurnn Kızlar ben henüz 6.haftamdayım. Sabah bulantıları var. Ve aşırı acıkıyorum. Öyle böyle değil. Devamlı az az sık sık yiyorum. Sizde de böyle oluyor mu?
gozdeyagci Nurnn 16. Haftadayım 8 kilo aldım. Herkes 1 2 kilo alır ben tur bindirdim. Doktor eğer paketli gıda, kola vs yemiyorsan sıkıntı yok diyor. Cajın çekerse tatlı ye sadece diye uyardı. O kadar
ol_cay367 Nurnn ilk aylarda bende öyle oluyordum çok acikiyordum 😅 sağlıklı şeyler tüket bence ben fazla yememek için yoğurt ve elma yiyordum
AngeL- Nurnn ya bende inanılmaz acıkıyorum asla doymuyorum sabah bulantıları yeni başladı ama anlamadım sanki hiç yemememişim gibi oluyorum her yarım saat 1 saatte 😅🥹
Nurnn ol_cay367 Paketli gıda zorda kalırsam yiyorum-içiyorum; çubuklu kraker, şeftali suyu vs. Elma, yoğurt benim de vazgeçilmezlerim.
Omerck22_ Ben bu haftalarda çok mide bulantısı yaşadım yediğim çıkıyordu pek düzgün iştah ile yiyemedim fakat şuan haftam 19+2 sürekli yiyesim geliyor
Nurnn Omerck22_ Ben her sabah istifra ediyorum neredeyse. Sonra acıkıyorum. Yataktan kalkmadan yemek yiyorum uykumdan uyanıyorum aç olarak. Nasıl bir şey bu?🙈 Sağlıkla doğsun kuzularımız da dayanayacağız inşallah.