Herkese merhaba. Malum İstanbul suları temiz değil içmiyoruz musluk suyunu. Ama ne bilim sonuçta banyosudur bulaşıkları yıkamasıdır falan hep kullanıyoruz aslında bir şekilde. Bulaşan mikrop öyle de bulaşmaz mı sizce. Banyo yaparken bile ağzımıza giriyor ya da ne bilim abdest alırken falan :)