Eyluladam15 Kızlar 13+2 haftalık hamileyim ama kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum acaba ters giden bi durum var mı ? Cevaplarsanız sevinirim
Bet7408 Eyluladam15 herkesin hamileliği bir olmuyor canım belirtin olmadığı için şükür et bence nazar değer 😂
Soruyorumm Eyluladam15 12 de doktor kontrolü olmadı mı iyidir bence belirti olmaması kusmaktan iyidir😁
Nnanaa Eyluladam15 benim kız kardeşimde öyleydi 2 defa kustu sadece tüm hamilelik boyunca. ne ağrı ne bulantı hiçbir şey yaşamadı. Sürekli endişe yaşadı ama şimdi oğluşu var 😍
Annesininportakali53 Eyluladam15 sanmam kuzum 6. Haftaya kadar tiksinme vardı o gün bugündür hiçbir belirti yok çok şükür rahat geçiriyorum 14 haftaligim bir sorunumuz yok seninde için rahat olsun sağlıkla kucaklarimiza alalım
Nnanaa Eyluladam15 ayy cinsiyette mi öğrendiniz😍 öyle bir laf dolaşıyor evet kız daha zor erkek daha kolay ama
Nnanaa Eyluladam15 haklısınız ama insanın bir günü bir gününü tutmuyor biraz rahatlamaya çalışın. Vücut adapte oldukça belirtiler gidiyormuş diyorlar belki öyledir.ha çok içinize kurt düşüyorsa gidin doktora stres yaşamaktansa bence
mimar_anne Bende de sıfır belirti yarın 9 haftamızı dolduruyoruz ama hiiiiç belirtim yok bence çok normal ☺️
Nnanaa Eyluladam15 yani bende öyle çok bi belirti yaşamıyorum kendimi sorgulamaktan vazgeçtim ama böyle hergün doktora gidesim geliyor çok yıprtacı oluyor diye.
Eyluladam15 Nnanaa karnım ağrıyordu adet olcak gibi sonra çok şiddetlendi gece 12 den sabah 6 ya kadar kıvrandım kanamam başladı
mimar_anne Eminedilanim ay valla bende de aynı hiçbir şey yok bugün gittim gördüm bebişim gayet sağlıklı maşallah ama belirti hiç yok 😅