Merhaba
Benim beta değerim az artıyordu dış gebelikten şüphelenildi kürtaj olmam gerektiği söylendi kürtaj oldum sonraki gün kan değerim düştü yani benim ki dış gebelik değil sağlıksız gebelikmiş embriyo gelişmemiş. Sormak istediğim aranızda bu durumu yaşayan var mı bir de benim ilk gebeliğimdi ve ilk kürtajım bazısı kürtajdan sonra 1 sene rahim kendine gelemez hamile kalamazsın diyor herkes birşeyler söylüyor yani. Aranizda kürtaj olup sonrasında hamile kalan var mı ve kaç ay sonra hamile kaldınız kaç ay korundunuz doktor bana 3 ay korun dedi