nursanyildiz klomen ve ovitrelle kullandım ilk altı ay sadece ilaç ve çatlatma iğnesi oldum daha sonra aşılama denedik ama her insanın bünyesi farklı olduğu için sizde değişiklik olabilir, aklınızda ben onu kullanmadım düşüncesi oluşmasın lütfen bende olurdu çünkü acaba onu kullanmadım diye mi tutmadı bu ay da falan gibi ama doktoruma güvenirdim