NeslihanAltn Kizlar iyi aksamlar pazartesi gunu sezeryanla dogum yapacam ilk gebeligim biraz korku var tabi 🙈🙈 ne gelecek basima diye sizde nasil gecti bilgi verirseniz 🤗🤗🤗
NeslihanAltn Hilosko tesekkur ederm 🙏🙏 bugun doktor cok dar oldugumu normal dogum ypamayacigimi soyledi
Busra93 Bende ayni durumdayimmm p tsiii sabah yatisim yapilcak dogumdan sonra bizi ne beklio acabaaa :( korkuyorummm
NeslihanAltn Papatyali insallh hayirlisiyla kucaginiza alirsinz 🙏 bendede bayagi heycan vee korku var 🙄🙄
Papatyali NeslihanAltn heyecanlanmakta haklısınız tabiki de ilk olduğu için neler olacak bilmiyoruz ❤️ İnşallah kolay geçer 💜