Edabykl Miray31 ben 23+1 im hala bazen yuz ustu yatabiliyorum bisey olmaz canım o haftalarda kasik agrisi cok normal benm 12.haftadan sonra duzelmisti ağrılarım
Edau9 Miray31 dokturum 16.haftaya kadar istediğin pozisyonda yatabilirsin demişti.Bende yatıyorum şuan 9+5.Ama bilmiyorum herkes farklı birşey söylüyor
Edabykl Miray31 tabiki ben gidiyorum agdaya bir kac ay gidemedim ama ozellikle son iki ayimda full gidicem
Edau9 Miray31 ben kendim yaptım ama zor oldu korktum bişey olur diye 9+5 haftalığım bir dahakine kuaförde yaptırmayı düşünüyorum 5 dakika da biter en azından ben bişey olur diye korka korka 2 günde yaptım ☺️☺️🙈
Miray31 Edau9 bende yaptırdım karnım üstüne yatınca eve geldim sol kaşığım ağrısı yinede dikkat ettim ama
Edabykl Miray31 kasik agrisi cok normal ama o haftalarda normal bi durum kanama olmadigi surece korkulcak bisey yok
asena0609 Bende yüzüstü yatıyorum ama bi ayağımı kendime doğru çekip altına yastık koyuyorum daha rahat oluyo yoksa direkt yatınca benimde karnım ağrıyo 7+0