Bellacaio Haftalık gebeyim. Bulantı kusmam hiç olmadı ama dün midem berbat olduğu için acile gittim ve prilam diye bir ilaç yazdılar. Baya kullanılan ve işe yarayan bir ilaç olduğunu burda okumustum. 2 tane içip yattım. Sabah kalktığımda dudaklarım ödemden patlayacak gibiydi. Tekrar bugün dr a gittim ve bir daha içme alerjik bir reaksiyon olmuş olabilir dedi. Kan alındı temiz çıktı. Acaba başına gelen var mı çok merak ettim. Her ilacın yan etkisi var tabiki ama dudaklarımı böylesine kocaman yapacağını biri söylese inanmazdım.
Deletedmom83940 Bellacaio aaa ilk defa duydum prospektüsüne baktınız mı böyle bi yan etkisi varmıymış
benimmdunyamm Bellacaio aaaa ben bir ara bir antibiyotik içmiştim bendede böyle olmuştu meğersem alerji yapmış resmen 1 gün boyunca o dudağımda ki uyuşukluk ve ağırlığı hissettim
Deletedmom83940 Bellacaio ayyy gülücem kusura bakmazsanız cidden ödem yapmış belki alerji yapmıştır size kullanmayın geçmiş olsun
Bellacaio Deletedmom83940 gülünmücek gibi değil ki😂 sağ üstte yok sadece ödem bari tam olsaydı diye bizde güldük🤭
Bellacaio benimmdunyamm evet baya ağrılı benimde, buz koydum sanki işe yaradı gibi🥲 demek baska ilaçlarda yapabiliyor. Sakın kullanma boğazında şişebilirdi dedi.