Bende tek yumurta ikizlerine hamileyim. 27+3 dün gece benimde 1 kasılmam oldu sabahta işe giderken 1 defa ritmik değildi. Karnımda arada sertleşiyor doktora gittim nst de 1 kere sancı çıkmış doktor bu haftalarda normal olur dedi. Çünkü tek gebeliğin 35. Haftası gibisin sen dedi bebişler ağırlaştığı için karın böyle tepki veriyormuş. Hastanede hemen fitil verildi serum takıldı birde ağızdan ilaç aldım. Sonrasında nst de yine bakıldı tamamdır sorun yok dedi. Ve rapor verdi. Çalışamazsın diye artık. Endol kullanmaya başladım ağızdan günde 4 kere içiyorum, sancılar olmasın diye.