eceayna1 16 haftalığız biz de 2 hafta önce kanama ile dr a gittik bebişin eşi aşağıdaymış ama tam kapatmıyormuş o yüzden biz de o sorunu yaşadık. Perşembe günü kontrol var gidicez bakalım doktorum bana da bu haftalarda aşağıda olabilir korkma daha sonra yukarı çıkar demişti umarım çıkar korkmayın. Bana yasak konulmadı şunu şöyle yapma böyle yapma denilmedi ama ben yine de dikkat ediyorum doktorum çok kapatmadığı için bir şey demedi herhalde, iğne yapıp yollamıştı sonra kanamam geçti. Korkmayın 🤲