36+2 günlük hamileyim suyum da azalma var 2 günün biri doktor çağrıyor gidiyorum bu arada bebek kanala girmiş ayrıca 1,5 cm açıklığım var yalancı sancılar gelip gidiyor Çarşamba günüde suyuma bakıp ona göre hareket edecek doktorum yatış falan verecekmiş yine az görürse benim gibi olup normal doğum yapan varmı ??