QUEEN088 benim saçımda kepek oluşuyo ama sirkeli bir serum var saça bakim yapiyon o zaman geçiyo.Şimdi onunla yikasam olurmu?Gebelikde çoçuğa bir zararı olmazki,?
Deletedmom_110 OksijenliSu Düşük yaptığını duydum kullanma demişlerdi bana hatta bir yakınım sirke yüzünden bebeği düşmüş tabi herkeste aynı etki olacak değil ama dikkat etmek lazım
Elvanguzel OksijenliSu benim doktorum bile yeşillikleri en fazla 5 dk beklet bolca yıka demişti.zarari var demekki