Umme1405_ 38+3 ten selamlar yalancı sancilarla geçen günler ve gelmek bilmeyen bir bebe . Post açınca geliyor diyorlar bakalım 🙄😀 normal doğum umudum gitgide eksiliyor 😕 sizler ne durumdasınız
Eslem_1 Umme1405_ Bebeğiniz döndü mü Yalancı sancılar nasıl oluyor tam olarak ben 36 dayım hiçbir şey hissetmiyorum. Ve bebek doğum pozisyonuna gelmedi acaba sancıyla beraber mi dönecek
Umme1405_ Eslem_1 evet canım 29 haftalık olduğunda dönmüştü baş aşağı hala da öyle doğum kanalına girip girmediğini bilmiyorum
Umme1405_ Eslem_1 sancı da bazen çok şiddetli bazen hafif adet olacakmış gibi bir ağrı oluyor hem belimde hem karnimda bide arada bıçak saplanıyor gibi bir ağrı oluyor ama düzenli aralıklarla olmadığı için yalancı sancı diyorlar
Burcubuket Umme1405_ belirtim yalancı sancılarım cok var başka bi belirti bide 37 haftada nişanım geldi 37 haftada çatı muayenesinde 1 cm acıklık rahim agzı kısalmıstı ama bakalım bekliyorum inşallah kendiliginden sancılar başlar yarın doktor randevum var ne dicek
Umme1405_ Burcubuket o sen yine iyisin benim sadece ağrım var başka bişey yok ne su ne nişan. açılmayı da bilmiyorum. bu hafta da olmazsa bende gideceğim kontrole