Ezgican- Benim gebeliğim in sonunda bebeğimin kilo almadığını düşündü doktorlar karnimda pek çıkmamıştı ,iki kilo dediler doğumu başlatalım dediler , suni sancı aldım.. 2900 doğurdum. 37. Haftada. Eğer doktorların hatası olmasaydı normal sancimla doğum yapacaktim