Edau9 evet canim eger yukselmesi gibi bi durum varsa her ay kan verip kontrol ettirmek gerekiyor. Benim ilk ay 3ün uzerindeydi ilaca basladim 2. Ay iki buçugun altindaydı. Ama ilaci birakmadim surekli kullanicam. Hamilelikte tsh 2 buçuğunda altında olmasi gerekiyor.