Devaaaa hıı bana konsultasyon yapıldı gebelik dahiliyesinde aldım ben de randevu ayın 17 sine. Henüz sonuçlarımı görmedi doktor haftaiçi arayıp söyleyeceğim çok düşük çıktğını. Açlık kan şekeri 50-60 arası çok fazla düşmesin diye şeker atıyorum ben de ağzıma belki yeniden düzenlerler diyetimi