Oznrusk Sezeryan yaptım ve çok memnun kaldım canım hersey çok güzeldi o kadar güzel ilgilendiler ki bişey yaparken bile canın acıdı mı yada biraz canın acıcak kusura bakma dediler hep sürekli yanıma geldiler bi sıkıntı var mı dediler emzirmeme yardımcı oldular sağolsunlar o yüzden yine orda yapıcam nasipse 🥰 hatta ameliyathane de ki hemşireler bile doktor keserken ben heycan yapmıyım diye benle muhabbet etti karnımı bastıracakları zaman bak şimdi karnını bastıracaz korkma bişey olmıcak dediler ve dedikleri gibi hiç bişey olmadı yani demek istediğim her konuda ilgililerdi🥰