Busra1644 Bursa şehir hastanesinde bayan kadın doğum hangisi sizce acil cevap verir misiniz dolmadan alayım
lotuscicegi Busra1644 Zeliha Atak iyi diyorlar bende Mehmet Karabulut ve Memik karaküçük’e gittim ikiside çok iyi🙏🏻
sliya30 Busra1644 hangisinde yer varsa ona aldım ilk MEMİK hocaya gittim şimdi ikinci de erkek hoca bayan kalmıyor bi türlü şıp diye alıyorlar randevuyu 😂😂
Busra1644 lotuscicegi yaa kızlar teşekkürler Zeliha atağa aldım, bütün doktorlar boştu inanamadım bugün mhrsye🤭😍😍😍
sliya30 Busra1644 bende hiç çıkmıyor geç bile aldım randevuyu normalde 13ü gitmem lazımdı ama hiç kalmıyor bana da burdan Allah razı olsun bi bayan yazdı açıldı randevu diye o şekilde aldım yoksa yine alamazdım 😂😂
Busra1644 sliya30 ama bende çok uğraştım almak için ama bugün nasibimde varmış demekki 🤭 birde hastahaneye özel araçsız nasıl gidiliyor acaba yardımcı olur musunuz
milatlas13 randevu talep açarsanız boşluk olduğunda size mesaj geliyor hanımlar.ama sadece bölümü ve hastaneyi seçebiliyorsunuz doktor ve saat seçilmiyor.
sdymtl Busra1644 metroyla emek e gidip oradan otobüse binebilirsin. Kısa sürüyor zaten emekten sonrası
Busra1644 sdymtl ondan önce küçük sanayide falan inlemez mi acaba, peki inince hangi otobüse binmem gerekiyor canım
milatlas13 Busra1644 küçük sanayide de var ufak otobüsler direkt oraya giden.metro avm tarafı değil de diger taraftan çıkacaksınız.H3 numarası. ama büyük otobüs değil, ufak sarı minibüs tarzı otobüsler.
Busra1644 milatlas13 aslii16 Teşekkürler hanımlar ilk gidişim acemice olucak ama 2.cide alışırım ☺️☺️