Aysun09 Kızlar merhaba 24. Haftamdayım bugün şeker yüklemesi yapıldı 180 çıktı ebem hemen kadın doğuma yönlendirdi ve acil diyete girmem gerektiğini söyledi bu süreçte siz neler yaptınız diyetle birlikte şekerim düşer mi?
benimmdunyamm Aysun09 dahiliyeye git şeker ölçüm cihazi yazar sonra diyetisyene git 1 hafta 10 gün diyet yap gel der açlık tokluk şeker olceceksin sonuçları dahiliyeye götüreceksin eğer diyet yapınca düşüyorsa insüline gerek kalmaz ama diyrt yaptığın halde dusmuyorsa insülin baslar