50 gün önce ikinci bebeğimi doğum yaptım ve sanırım göğüs uçlarım mantar oldu uçları beyaz tomurcuk gibi bebeğim emerken uçları değil kahverengi halka kısmı çok ağrı veriyor ağlayarak emziriyorum göğüs uçlarım çok hassas göğüs pedi takamıyorum çok ağrıtıyor 1 aydır göğüs kalkanı kullanıyorum ama hiç iyileşme olmadı ilk çocuğum da hiç bu kadar uzun sürmemişti Tahin yağı zeytin yağı soğan karabaş otu kullandım ama hiç biri fayda etmedi başına böyle birşey gelen var mı aceba göğüs yaralarım ne zaman gecer 😔