Kızlar 12. Haftamızı tamamlamak üzereyiz ama son bir haftadır acayip baş ağtım oluyor sabah kalkınca belki açlıktandır diyorum ama akşama kadar kafamı kaldıramıyorum ağrıdan ağrı kesici parol veya başka bir hap @ almamda bir sakınca olur mu sağlık ocağından doktoruma sorduğumda sadece ağrı kesici şurup iç demişti ama o da kesmiyor hastaneye gidemedim daha yardımcı olur musun 😔🙏🏻🤕