Rabia-22 gamze443 direk doktora gıt ben gıtmedım 31 haftalık doğdu kızım.yalancı sancıdır dıye bekledım açılmam oldu 3 cm. Asla bekleme burdan da sorma.herkes herseyı der ama benım başıma geldıgı ve erteledgım ıcn doğum yaptm .direk doktora gıt canım.
Rabia-22 gamze443 bak benım 2. gebeliğim buda rısklı 1.erken doğdu diye.ağrım oluyo kasıklarımda ve belımde.doktorm normal agrı değil bunlar dıyor.oyuzden gecer dıye oyalanma.şiddetliyse ve gecmıyorsa git.