Merhaba anneler ben ekim sonu kasım başı gibi doğum yapıcam benim gibi olanlar yada bu zamanlar doğum yapanlar tecrübelerini paylaşabilir mi ? Ne tür kıyafetler almalıyım 0-3 olan 3-6 olan neler almalıyım ilk bebeğim biraz heyecanlıyım ve doğru alışveriş yapmak istiyorum ☺️