Kızlar temmuz başında oğlum doğacak. 2 3 aylık olduğunda yaz da bitmeden sünnetini yaptırmak istiyorum devlet hastanesinde hangi doktor yapıyor bilgisi olan var mı? İnternetten baktım üroloji doktoru veya çocuk cerrahı yapıyor yazıyor, sizler nasıl yaptınız randevu alıp gittiğimizde sünneti yapar mı? Tecrübelerinizi bekliyorum