busra1202 benimkinde aparat var kutunun içinde ona yerlestirip en derine kadar koyup yarim saat uzaniyordum, ama aparatız ise ellerinizi iyice hijyenik hale getirin çünkü çok çabuk enfeksiyon oluyor ne kadar derine isterseniz o kadar iyi sonra da uzanın idrara çıkmayın hijyenik olmanız uzanmaniz yeterli ben 3 kere kullanıyorum günde