Sedaaa19 doktorunuz birşey demediyse normaldir bence herkesin bebeği , bünyesi,genetiği farklı sizin ki kilolu benimki zayıf veya tam tersi olabilir burada moralinizi bozmayada gerek yok sağlıklı olsun da bebisler düşük olsaydı kilosu doktorunuz söylerdi