Nmt94 canım travel arabaları kimse önermiyor , araştırırsan emin ki görürsün , ben joie litetrax 4 aldım , hem puset takıyorsun hem de arabanın kendisi kabin gibi , internetten fotoğraflarına bir bak istersen incele , marka çok iyi bir marka zaten , arabanın sürüşü manevrası , tek elle katlanması her türlü çok iyi , travel alırsan 1 yaştan sonra bir de baston tarzda araba alman gerekir bu tarz almanı tavsiye ederim