Bir oda gerçekten hastaneden çıkarken diğer giydireceginiz takım olmasada olur ilk giydireceginiz doğumdan sonra hastanede gerek yok takıma fuzuli masraf takım alip 250-300bayilacaginiza 50 60 liraya bir ton takım yapın zaten hemen büyüyor minnak çok almanıza bile gerek yok ben benim bebenin eskilerini kullanicam hastane çıkışı almadım gittim LCW dan iki takımlarından aldım 3 tane al sana hastane çıkışı üç tane hemde 120 lira oldu bitti tamam 😄😄