Sumsummi Merhaba hanımlar, 19 haftalık hamileyim ve uçakla seyahat etmem gerekiyor. Doktorlarınız bu konuda herhangi bir sakınca olduğunu söylediler mi, bir bilginiz var mı?
Saylikesma Sumsummi bi şey olmaz inşallah canım bende 19 haftalıkken istanbul’dan antalyaya geldim şimdi 24+5 iz 3 gün sonra tekrar gidicem istanbula zaten doktor raporu da 28. Haftadan sonra isteniyormuş bildiğim kadarıyla
Gulibikkk Bende 33. Haftada uçağa bineceğim. Doktor sorun olmaz dedi ama inşallah olmaz biraz tedirginim.