Merhaba ;
Biraz özel bir soru olacak ilk gebeliğim olduğu için bir bilgim yok .
Gebelikten önce lazerle vücuttaki tüylerimi yok ediyordum .
Hormonlardan dolayı tekrar çıkmaya başladı .
Ve bu süreçte vücuttaki tüyleri hangi işlemle alsam uygun olur ?
(Ağda kullanmıyorum )