Herkese merhaba benim 2. Gebeliğim 12+3 haftaligiz birincisi düştü bu yüzden direk coraspin başlandı bu gebeligimde yanlız hiç pt inr testlerine bakilmiyor dis etlerimde kanama oluyor bugün kan verdim nokta kadar çıkan kan pamuğu doldurdu adeta birde vücudmda el ve ayaklarımda özellikle küçük küçük çürükler oluyor doktor bugün corasoinden olur dedi ama yine test bakmadı beni biraz tedirgin etti bu durum sizinde aynı sikayetlerinjz var mı ya da kan testlerinde pt inr değerlerine bakılıyormu acaba